قوانین سرویس دهی

قوانین سرویس دهی:.

دوست گرامی جهت بهره مندی مطلوب تراز خدمات کاردینا می توانید با مطالعه و رعایت نکات ذیل از کیفیت سفارش کارت ویزیت خود اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید. لازم بذکر است که ثبت سفارش در کاردینا، ورود به وبسایت و استفاده از تمامی خدمات کاردینا به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس های ویسایت کاردینا می باشد.

 

تعریف کاربر و مشتری کاردینا:

هر شخص ایرانی و یا غیر ایرانی می تواند از خدمات سفارش آنلاین کارت ویزیت کاردینا بهره مند گردیده و با ثبت سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت به عنوان مشتری کاردینا محسوب گردد. لذا کاربر کاردینا صرفا به کسی اطلاق می گردد که فرم سفارش آنلاین را تکمیل نموده و حداقل یکبار سفارش کارت ویزیت و خدمات چاپ درخواست کرده باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ثبت سفارش:

ثبت سفارش تنها به منزله دخیره اطلاعات کاربری و نوع سفارش شما در سیستم جامع مشتریان و ایجاد پروفایل برای کاربران کاردینا می باشد و به سفارش کارت ویزیت شما تا تکمیل مرحله پرداخت صورتحساب ترتیب اثر داده نخواهد شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تائید سفارش:

پس از تکمیل مرحله پرداخت سفارش شما توسط سیستم مالی کاردینا تائید گردیده و سفارش شما در فرآیند اجرا و آماده سازی قرار خواهد گرفت.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاربر و سفارش تائید نشده:

دوست گرامی لطفا توجه فرمائید تنها در صورتی به عنوان کاربر دائمی کاردینا شناخته خواهید شد که مراحل پرداخت سفارش شما با موفقیت صورت گرفته باشد؛ در غیر اینصورت به دلیل حجم بالای ثبت اطلاعات کاربران جدید، پروفایل و اطلاعات سفارش شما حذف خواهد شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سفارش آنلاین:

به سفارشی اطلاق میگردد که صرفا در فضای اینترنت و با تکمیل فرم های آنلاین بوسیله کامپیوتر و گوشی موبایل در وبسایت موردنظر انجام گیرد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

صفحه مخصوص کاربر کاردینا:

کاردینا برای کاربران خود بعد از ثیت سفارش آنلاین، صفحه ای را به عنوان پروفایل کاربری ایجاد می نماید که در این صفحه در حال حاضر می توان فقط  مشخصات سفارشهای جدید و قبلی  را ملاحظه نموده و یا نسبت به پرداخت مالی سفارش موردنظر اقدام نمود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ثبت سفارش در کاردینا:

استفاده از خدمات کاردینا برای کاربران گرامی فقط و صرفا بصورت آنلاین و با تکمیل فرم سفارش آنلاین امکانپذیر خواهد بود؛ لذا سفارشاتی که از طریق ارتباط تلفنی و یا هرگونه رسانه های ارتباطی دیگر درخواست شده باشد مورد استناد و پیگیری کارشناسان کاردینا نخواهد بود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نحوه سفارش جدید برای کاربران قدیمی:

کاربران قدیمی کاردینا به 2 روش می توانند نسبت به ثبت سفارش کارت ویزیت اقدام نمایند:

1.     ورود به پروفایل کاربری از طریق دکمه ی ورود به سایت در بالای صفحه ی کاردینا: کاربر میتواند از طریق این دکمه و تکمیل اطلاعات درخواستی ورود همچون آدرس ایمیل و شماره موبایلی که در هنگام ثبت سفارش وارد نموده به صفحه ی سفارشات خود دسترسی داشته باشد.

2.      تکمیل فرم سفارش بدون نیاز به ورود اولیه: کاربر می تواند با مراجعه ی مستقیم به صفحه ی سفارش آنلاین، نسبت به تکمیل سفارش خود اقدام نموده و پس از طی کردن مراحل مربوط به جنس و طرح کارت ویزیت خود در صفحه ی تکمیل اطلاعات تحویل گیرنده، تنها با وارد نمودن نشانی پست الکترونیک سایر اطلاعات شخصی سفارش دهنده بصورت خودکار در فرم نمایش داده خواهد شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نحوه فرآیند سفارش و ارائه ی خدمات (توضیح تفصیلی):

1.       ثبت سفارش:

پس از تکمیل فرم سفارش،  تائید مرحله بازبینی اطلاعات و فشردن دکمه پرداخت صورتحساب، فرم سفارش شما در کاردینا ثبت موقت شده و به عنوان کاربر موقت شناسایی خواهید شد. در این مرحله و قبل از پرداخت صورتحساب، پیامک و نامه الکترونیکی شامل اطلاعات سفارش مورد درخواست برای شما ارسال خواهد شد که این ارسال به منزله موفق بودن ثبت سفارش می باشد.

2.       تائید سفارش و کاربر رسمی کاردینا:

پس از ثبت سفارش و با ورود به مرحله پرداخت و تکمیل این مرحله، سفارش کارت ویزیت و خدمات چاپی کاربر بصورت خودکار تائید نهایی می گردد و شما به عنوان کاربر شناخته خواهید شد و سفارش کارت ویزیت شما نیز توسط همکاران کاردینا جهت آماده سازی و تحویل پیگیری خواهد شد.

3.       هماهنگی جزئیات سفارش:

پس از تائید سفارش کارت ویزیت همکاران ما جهت هماهنگی جزئیات سفارش با کاربر و سفارش هنده تماس خواهند گرفت تا نظرات و خواسته های مشتری ثبت گردیده و مراحل کاری و سفارش کارت ویزیت بصورت دقیق تر انجام پذیرد.

4.       شروع مراحل طراحی / چاپ:

به جهت اینکه بسیاری از کاربران درخواست طراحی اختصاصی و یا رایگان در فرم سفارش خود ثبت نموده اند در این مرحله طراحی کارت ویزیت انجام می گیرد و طرح کارت ویزیت جهت تائید و یا اصلاحات برای کاربر از طریق ایمیل ارسال خواهد شد. در صورتی که طراحی توسط سفارش دهنده ارسال شده باشد سفارش شما بصورت مستقیم در مرحله چاپ قرار خواهد گرفت.

5.       سفارش مشتریان آماده تحویل می باشد:

کارت ویزیت و سفارش کاربر بسته به نوع فرم انتخابی (کارت ویزیت عادی، کارت ویزیت فوری و اختصاصی) پس از طی زمان اعلام شده در فرم سفارش (برحسب روز کاری) آماده تحویل خواهد شد که توسط سامانه پیامکی کاردینا به اطلاع سفارش دهنده خواهد رسید.

6.       ارسال سفارش:

بعد از دریافت پیامک آماده بودن  سفارش کارت ویزیت همکاران واحد ارسال کاردینا با کاربر تماس گرفته و پس از بررسی اطلاعات محل تحویل سفارش کارت ویزیت چاپ شده ارسال خواهد شد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع ارسال:

سفارشات تهران: سفارش کارت ویزیت و خدمات چاپی جهت مشتریان استان تهران بصورت پیک موتوری و پرداخت هزینه ارسال در محل و یا بصورت پست پیشتاز خواهد بود که هزینه ارسال هنگام سفارش گذاری محاسبه خواهد شد.

سفارشات شهرستان: ارسال سفارش هموطنان عزیز ساکن استان های دیگر در حال حاضر بصورت پست پیشتاز و سفارشی امکانپذیر می باشد که هزینه ارسال هنگام سفارش گذاری محاسبه خواهد شد.

کاربر گرامی دقت داشته باشید که تحویل سفارش یه هیچ عنوان در محل شرکت ایده پردازان لاهوت (کاردینا) امکانپذیر نخواهد بود. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع چاپ و دقت در انتخاب:

مراحل چاپ کارت ویزیت در کاردینا بسته به انتخاب و حساسیت مشتریان نسبت به هزینه و کیفیت به سه روش صورت میگیرد:

1.     فرم کارت ویزیت عادی: در این روش به دلیل کاهش هزینه های چاپ، کارت ویزیت کاربر بصورت افست و در کنار سفارش سایر مشتریان کاردینا انجام می پذیرد و مبلغ نهایی تقسیم بر تعداد سفارشات فرم خواهد شد. بدین ترتیب هزینه کاهش خواهد داشت. دقت داشته باشید در فرم عادی اختلاف رنگ در سفارش شما با آنچه که در کامپیوتر خود مشاهده نموده اید کاملا منطقی و بر طبق عرف سیستم چاپ کشوری می باشد.

2.     فرم کارت ویزیت فوری: در این روش سفارش کارت ویزیت بصورت دیجیتال و با مد رنگی افست و البته بصورت نیمه اختصاصی و طی زمان 3 ساعت کاری صورت می پذیرد و تفاوت رنگ کارت ویزیت شما طبق استانداردهای چاپ خواهد بود.

3.     فرم چاپ اختصاصی: در این نوع چاپ تمامی هزینه های کارت ویزیت توسط یک کاربر پرداخت و کیفیت نهایی کارت ویزیت و سفارش موردنظر مطابق با نظر و خواسته ی سفارش دهنده آماده و ارائه خواهد شد. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مرجوعی سفارش:

سفارش کارت ویزیت تنها در صورتی مورد قبول واحد مرجوعیات کاردینا خواهد بود که شرایط گارانتی در آن سفارش قابل لحاظ و تطبیق باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کد تخفیف و جشنواره های کاردینا:

به جهت رضایت مشتریان در بازه های زمانی مشخص شده توسط کارشناسان فروش پس از تکمیل فرم سفارش برای کاربر کد تخفیفی لحاظ خواهد شد که کاربر می تواند برای سفارش های بعدی از این امتیاز بهره مند گردد. همچنین به مناسبت های گوناگون جشنواره های تخفیف شگفت انگیز کارت های کاردینا برگزار می گردد که مشتریان گرامی می توانند در این ایام از تخفیف های ویژه نیز بهره مند گردند.

در صورتی که کاربری کد تخفیف در اختیار داشته باشد و نیز همزمان فستیوال شگفت انگیز کاردینا برقرار باشد میتواند از هر دو تخفیف بهره مند گردد.

 

همراه گرامی لطفا در صورت هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهاد سازنده با کارشناسان پشتیبانی کاردینا تماس حاصل نمائید.     تلفن: 88319644      مستقیم: 09388181493

باتشکر از اعتماد شما 
پاسخگویی سریع